پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3964
-
الف
+

بازیگر معروف سریال پس از باران این روزها کجاست؟!

مرجان محتشم بازیگری که با نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران به چهره ای فراموش نشدنی تبدیل شد این روزها کجاست و چه میکند؟!

مرجان محتشم بازیگری که با نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران به چهره ای فراموش نشدنی تبدیل شد این روزها کجاست و چه میکند؟!

به گزارش خبرنگار آی‌فیلم، سریال پس از باران از آن دست سریال هایی بود که با وجود چندین بار پخش و گذشت زمان زیادی از ساخت آن هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. سریالی که با ستاره شدن مرجان محتشم در نقش خانم کوچیک همراه بود این روزها دوباره از شبکه آی فیلم در حال پخش است

خانم کوچیک کجاست؟

آمد و چه با دست پر هم. قبل از «پس از باران» یکی دو سریال بازی کرده بود؛ بهشت گمشده و فکر پلید. پس از باران اما قرار بود سکوی پرتاب مرجان محتشم باشد در عالم بازیگری که هم شد و هم نشد. خودخواسته یا به جبر زمان و اقتضای روزگار، فقط خدا می داند. سریال پس از باران و یکی از شاه نقش هایش (شهربانو) می توانست برای هر بازیگر جوانی که در ابتدای راه است یک فرصت بی نظیر باشد برای اثبات خود و توانایی هایش. الحق و الانصاف که محتشم هم از این فرصت، نهایت بهره را برد در حد بضاعتش البته و شد خانم کوچیک مردم. محبوب و معروف. گمانه زنی ها می شد و پیش بینی ها، که او نه در تلویزیون که در سینما هم ستاره خواهد بود و خوش خواهد درخشید. همه چیز از تولد یک ستاره خبر می داد اما نشد آنی که باید می شد.

مرجان محتشم در سریال پس از باران

مرجان محتشم سینما را با «رز زرد» آغاز کرد و پایان داد و پس از سریال سعید سلطانی در یکی دو مجموعه دیگر (ریحانه و پرواز در حباب) بازی کرد و خلاص، برای همیشه محو شد! دیگر از او نه نامی ماند و نه نشانی. آرام آمد و آرام تر رفت

مرجان محتشم از دلایل کمکاری و سکوت چندین ساله‌اش به خبرنگار شبکه آی‌فیلم گفت: خدا را شکر لطف مردم شامل حال من بوده و همیشه جویای احوال من هستند. روحیه خلوتگزینی من در کمکاری و غیبت طولانی مدتم بی تاثیر نبود. از سویی شایعات بی پایه و افرادی که متاسفانه از آب گلآلود ماهی می گیرند، دست به دست هم داد و باعث شد برای پرهیز از حاشیهها سکوت کنم. از سال ۸۵ هیچ مصاحبهای نداشتم تا به امروز که با شبکه آیفیلم گفتوگو کردم. در این مدت تاکید داشتم اگر حرفی ندارم باید سکوت کنم، اما این بازار مکاره دنیای مجازی باعث شد عدهای از زبان من حرفهایی بزنند که عاری از حقیقت بود و من از همین تریبون از مردم عذرخواهی و اعلام می کنم از سال ۹۱ درگیر مشکلات شخصی زیادی بودم، ابتدا پدرم را از دست دادم، مدت کوتاهی بعد دست اجل برادرم را از من گرفت و مادرم هم به رحمت خدا رفت. این سالها و روزهای سخت مرا تنها کرد وخودم را بی پشتوانه دیدم، از طرفی فرصت برای عدهای مهیا شد تا با شایعات بی اساس اسباب آزار و اذیت مرا مهیا کنند، با این حال مردم انقدر آگاه بودند که شایعات را باور نکنند و همیشه من را مورد لطف خود قرار دادند.

در حال حاضر تلاش می کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از زخمی که با از دست دادن عزیزانم بر پیکرم نشسته بتوانم مثل سابق مقاوم باشم. اما دلم می خواهد نوشته‎هایم چاپ شود. زنده‎یاد علی معلم نازنین بارها از من خواست این نوشته‎ها را منتشر کنم که هربار این کار را به تاخیر انداختم اما فکر می کنم زمان آن رسیده تا با نوشته‎هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری نیاز به مجال دیگری دارم.

برای خواندن ادامه مصاحبه به لینک زیر مراجعه کنید: 

اختصاصی آی‎فیلم: مرجان محتشم پس از گذشت ۱۱ سال سکوتش را شکست

ه خ/ ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر